Ohjeita ja vinkkejä jäsenille sekä jäsenyydestä kiinnostuneille.
Jäsenyys
-
1. Voinko käydä tutustumassa Santasportin liikuntaklubilla ennen kuin liityn jäseneksi?
Kyllä! Mikäli asut Rovaniemen alueella ja olet täyttänyt 15 vuotta, olet tervetullut tutustumaan ilmaiseksi kerran. Tutustumiskäynnistä tulee sopia aika asiakasneuvojan kanssa, jotta voimme esitellä sinulle tilat ja palvelut eikä sinun tarvitse seikkailla itse tiloissamme. Ota yhteyttä crossfit@santasport.fi tai 020 798 4268 sopiaksesi tutustumiskäynnin.
-
2. Miten liityn jäseneksi?
Jäseneksi liittyminen onnistuu verkkosivuillamme kauppa.santasport.fi tai asiakasneuvojan kautta laittamalla viestiä asiakasneuvoja@santasport.fi tai soittamalla 020 798 4268.
-
3. Saako sairastumisten ajalta hyvitystä jäsenmaksuihin?
Mikäli sairastut yli kuukauden ajaksi, hyvitämme jäsenmaksusi lääkärintodistusta vastaan. Lyhyet, tavanomaiset sairaudet (mm. flunssa) eivät oikeuta jäsenmaksun hyvitykseen. Vakavissa sairastumis- ja loukkaantumistapauksissa lääkäri voi kirjoittaa todistuksen täydestä liikkumiskiellosta, jolla jäsensopimus voidaan irtisanoa päättymään kesken sopimuskauden kuukauden irtisanomisajalla. Sairaslomista tulee ilmoittaa mahdollisimman pian sähköpostilla asiakasneuvoja@santasport.fi.
-
4. Voiko jäsenyyden laittaa tauolle?
Jäsenyys voidaan keskeyttää vähintään kuukauden ajaksi raskauden, armeijan tai työkomennuksen perusteella. Tauosta tulee sopia erikseen laittamalla viestiä ennen tauon aloittamista asiakasneuvoja@santasport.fi, ja sen perusteesta tulee esittää kirjallinen todistus. Toimitathan todistuksen (esim. muuttoilmoitus tms.) meille taukoasian käsittelyä varten. Keskeytys ei lyhennä sitovaa sopimuskautta eikä taukoa hyvitetä takautuvasti.
Jäsenille annetaan myös mahdollisuus keskeyttää jäsenyys max. kahden kuukauden ajaksi vuodessa ilman aiemmin mainittuja perusteita. Keskeytyksistä peritään tässä tapauksessa 12,50€/kk suuruinen keskeytysmaksu.
-
6. Mitä etuja jäsenyys tarjoaa ja miten voin hyödyntää niitä?
Jäsenet saavat seuraavia alennuksia ja etuja Santasportin ja yhteistyökumppaniemme palveluista jäsenkorttia näyttämällä:
– keilaus jäsenaikojen ulkopuolella -20%
– kylpyläliput samassa taloudessa asuville -20%
– välinevuokraus -20%
– Seikkailupuisto Huiman pääsylipuista -20%
– Santasport pilateksen sarjakortit -20% (corestudio)
– Terveystalo Liikuntaklinikan palvelut -10%
– Santa´s Fysion palvelut -10%
– FitGolf Studion palvelut -10%
– Gymnationwearilta -10%
– Puhdistamon tuotteista -25%
Laskutus
-
1. Mitä eri vaihtoehtoja jäsenyyden maksamiseen on?
Jäsenmaksun voi maksaa joko vuosimaksuna tai kuukauden välein e-laskulla tai paperilaskulla. Jäsenmaksujen eräpäivä on kuukauden 1. päivä. E-laskusopimus tulee tehdä verkkopankissa mahdollisimman pian liittymisen jälkeen, jotta laskutussopimus ehtii tulla voimaan ennen seuraavaa e-laskuveloitusta. Mikäli asiakkaalla ei ole e-laskusopimusta, lähetetään paperilasku, josta veloitetaan 5€:n toimistokulu.
Lisäksi jäsenmaksujen maksamiseen käyvät seuraavat liikuntaedut: ePassi, Smartum, Edenred ja Tyky-setelit. Voit ladata Epassin ja Smartumin saldoa itse kirjautumalla omalle tilillesi CrossFit Santasportin järjestelmässä (ei wodconnect). Voit myös toimittaa liikuntaetujen setelit tai sähköisen saldon Santasportin vastaanottoon. Saldo tulee siirtää kolme viikkoa ennen seuraavan laskun eräpäivää, jotta saldo ehtii kuittaantua laskuun. Mikäli lasku on ehditty lähettää ennen setelien tai saldon toimittamista, hyvitetään liikuntaedun saldo tulevassa laskussa. Saldoa voi siirtää kerralla useamman jäsenmaksun edestä. Saldo käytetään tällöin automaattisesti tulevien jäsenmaksujen kuittaamiseen. Siirrettyjä saldoja ei palauteta, vaikka jäsenyys päättyisi ja saldoja on vielä sisällä. Mobiilisovelluksen kautta maksettaessa, ole yhteydessä vastaanottoon, laskutukseen tai asiakasneuvojaan.
-
2. Miksi sain laskuni paperisena?
Lasku tulee paperisena postitse, mikäli e-laskutilausta ei ole voimassa. E-laskutilaus tulisi tehdä heti liittymisen jälkeen, jotta se ehtii mukaan pankin järjestelmiin seuraavan kuukauden laskua varten.
-
3. Miten saan e-laskun käyttöön?
Jäsenyyden oston yhteydessä lähetämme sinulle automaattisen e-laskusopimus ehdotuksen, jonka voit hyväksyä verkkopankissasi.
Voit myös tehdä e-laskuvaltuutuksen itse kirjautumalla verkkopankkiisi. Valitse sieltä e-lasku ja etsi laskuttajaksi Santasport Finland Oy. Asiakasnumeron/Yksilöintitiedon löydät jäsenyyden/kortin oston tilausvahvistuksesta tai omalta tililtäsi. Laita e-laskulle automaattinen hyväksyntä päälle.
Mikäli joudumme lähettämään sinulle laskun postitse, veloitamme siitä viiden (5) euron laskutuslisän.
Lapsi- ja pikkuparkki
-
1. Kenelle lapsi- ja pikkuparkki on tarkoitettu?
Lapsiparkki on käytössä jäsenten 3-10-vuotiaille lapsille ja pikkuparkki 1-3-vuotiaille, enintään 1,5h kerrallaan. Lapsiparkkiin voi jättää lapsen kuntoilujen ajaksi aukioloaikojen puitteissa. Lapsiparkissa on ohjaaja valvomassa toimintaa ja tilaa on kerralla 12 lapselle.
Katso aukiolot: https://santasport.fi/product/lapsiparkki/
-
2. Miten lapsiparkki varataan lapselle?
Lapsiparkissa on tilaa 12 lapselle kerrallaan, joten varaus tulee tehdä varausjärjestelmän kautta omilla tunnuksillasi. Varattavat ajata ovat puolen tunnin mittaisia, joten mikäli tarvitset maksimiajan lapsellesi, tulee sinun tehdä kolme varausta peräkkäin.
-
3. Miten perun lapsiparkin varaukseni?
Varaukset tulee perua neljä tuntia ennen varauksen alkua varausjärjestelmän kautta. Kolmesta kuukauden aikana perumatta jääneestä varauksesta tunnukset lukkiutuvat viikon ajaksi eikä tunteja pääse tällöin varaamaan etukäteen.
Voit perua varauksesi omilla tunnuksillasi varausjärjestelmässä kohdasta ”Omat varaukset”. Mikäli joudut perumaan paikkasi äkillisesti sen jälkeen, kun peruutusaika on jo mennyt umpeen, laita viestiä asiakasneuvoja@santasport.fi niin perumme se jälkikäteen.
Yleistä
-
1. Miten pääsen kulkemaan ovista ja porteista?
Jäseneksi liittyessä sinulle tehdään kulkukortti, jolla pääset kulkemaan porteista ja ovista. Kulkukortilla saat lukittua myös pukuhuoneiden älykaapit.
Kylpylään mennessäsi tarvitset rannekkeen, jolla saat lukittua pukukaapin. Rannekkeen saat vastaanotosta jäsenkorttia näyttämällä.
-
2. Voiko ottaa lapsen mukaan CrossFit-salille?
CrossFit-salille ei voi ottaa mukaan lasta turvallisuussyistä. Meillä on erikseen mammagym ja familygym -vuorot kalenterissa, jolloin voi ottaa lapsen mukaan salille. Lapsi on tällöin vanhemman vastuulla. Lapsiparkki on käytössä 3-10-vuotiaille lapsille ja pikkuparkki yli 1-vuotiaille, jonne voi jättää lapsen kuntoilujen ajaksi aukioloaikojen puitteissa.
-
3. Voinko tulla valmentajaan asiakastani CrossFit Santasportille?
Haluamme varmistaa, että valmennustoiminta on luotettavaa ja laadukasta CrossFit Santasportilla. Näin ollen edellytämme kaikilta valmennus- tai ohjaustoimintaa harjoittavilta tahoilta voimassaolevaa yhteistyösopimusta CrossFit Santasportin kanssa. Varmistathan siis yhteistyösopimusasiat kuntoon, ennen kun valmennat CrossFit-salilla.